Mäntän Ratsastajat Ry:n jäseneksi

Pääset liittymään Mäntän Ratsastajat Ry:n jäseneksi seuraavasta linkistä:

Valitse avautuvasta seuravalikosta Mäntän Ratsastajat Ry.

Jäsenyys tulee voimaan, kun seura on käsitellyt hakemuksesi. Mikäli yhteydenottoa ei tule viimeistään viikon sisällä, ota yhteyttä seuran jäsensihteeriin Annika Alander-Tiihalaan. Älä tee uutta hakemusta lomakkeen kautta.

Mäntän Ratsastajien jäsenenä saat jäsenyyden myös Suomen Ratsastajainliitoon (SRL).

SRL:n jäsenetuina saat mm. Hippos-lehden ja urheiluvakuutuksen (ei koske kannatusjäseniä). Lisää SRL:n jäsenetuja löydät täältä

Mäntän Ratsastajien jäsenetuina myös:

• Mahdollisuus osallistua kaikkeen seuran toimintaan.

• -10% alennus Mäntän K-Raudasta hevostarvikkeista (ei rehut).

• -10% alennus Megamarketin hevostarvikkeista (ei rehut).

• Alennus Markun Kellosta ja Korusta:

• ​Kaikki normaalihintaiset tuotteet -15% (ei Polar tai Aarni-kellot, ei voi yhdistää muihin tarjouksiin)

• Instrumentarium Mänttä ja Ruovesi:

• ​Silmälasit ja aurinkolasit voimakkuuksilla -40% sis. linssit ja kehykset

• Piilolinssit -20%

• Aurinkolasit ilman voimakkuuksia -20%

• Näöntarkastus 0€ (ovh. 25€)

• Silmänpohjakuvaus 20€

• Ensisijainen mahdollisuus/ halvemmat maksut valmennuksissa ja retkissä.

• Edullisemmat kisojen lähtömaksut seuran järjestämissä kisoissa.

• Seura maksaa vuonna 2024 aluetason, kansallisen tason tai kansainvälisen tason lisenssin kokonaan takaisin ehtojen täytyttyä. Ehto alue- ja kansallisella tasolla: seuran edustaminen kolmissa oman tallin ulkopuolisissa kilpailuissa alue/ kansallisella tasolla. Hakemus lisenssimaksuista tehdään seuran jäsensihteerille vuoden lopussa. Ehto kv-tasolla: yhden kisaedustamisen jälkeen, maksun voi hakea heti kisaehdon täytyttyä tai vuoden lopussa.

PDF-tiedostoGDPR 2018 MäR.pdf (33 kB)
Tästä voit lukea kuinka Mäntän Ratsastajat sekä Suomen ratsastajainliitto käsittelevät henkilötietojasi. Jäsenhakemuksen lähetettyäsi hyväksyt ehdot.